Wanneer u aan core training in Oss doet, neemt de kans op blessures bij u af. U traint tijdens deze activiteit de stabiliteit van uw romp. Dit resulteert in betere sportprestaties én uw houding verbetert enorm. Deze training is zeker van belang als u veel sport, maar een goede rompstabiliteit is ook onmisbaar tijdens alledaagse activiteiten.

Trainingsattributen

U profiteert van vele voordelen van core training bij ons in Oss

Als u veel stabiliteitsoefeningen doet met uw romp, vermindert u de kans op pijnklachten aan uw rug. Dit is een groot voordeel voor u, want rugpijn is ook een veroorzaker van onder meer nekklachten én vervelende hoofdpijn. Core training is bij ons in Oss veelal onderdeel van professionele sportfysiotherapie. Samen met één van onze ervaren therapeuten, kijkt u tijdens een intakegesprek welke behandeling het best past bij uw lichaamsklachten. Op basis hiervan is er een kans dat onze fysio uit Oss u aanraadt om core training te doen.

Plan vandaag nog een afspraak bij ons in

Wilt u uw klachten aanpakken met behulp van onze core training in Oss? Neem dan contact met onze Van der Linden Fysiotherapie op en bel naar 06-15168021 of stuur een e-mail naar info@vanderlindenfysiotherapie.nl. Als u van tevoren onze tarieven bekijkt, weet u welke kosten u eventueel maakt. Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars, dus informeer bij uw zorgverzekering of uw behandelingen vergoed worden.