Bent u op zoek naar een fysio in de buurt van Berghem? Van der Linden Fysiotherapie heeft een praktijk in Oss waar u terecht kunt. Onze fysiotherapeuten zijn buiten de fysiopraktijk werkzaam als fysio in het betaalde voetbal. Wij beschikken over de vakkundige kennis die u verwacht bij een fysiotherapeut. Als u bij ons onder behandeling komt, zetten wij ons optimaal voor u in. Op deze manier vinden uw dagelijkse activiteiten, al dan niet het sporten, zo snel mogelijk weer plaats.

Fysio Berghem personeel

Wij pakken als fysio in de omgeving van Berghem uw lichamelijke pijn aan

In een gesprek met u komen we erachter waar de pijn vandaan komt. Als dit duidelijk is, pakken wij uw pijn op de beste manier aan. Dit kan bijvoorbeeld in een paar sessies waarin we uw spieren los masseren en u tips geven. Ook zijn er verschillende oefenapparaten aanwezig in onze praktijk nabij Berghem, waar u op sport onder begeleiding van een fysio, indien dit nodig is. Pijn komt in alle vormen en maten, dit verschilt van een knie die pijn doet tot verschillende spieren die vastzitten. Aangezien onze ervaren therapeuten ook werkzaam zijn in het betaalde voetbal, behandelen wij op een deskundige manier uw voetbalblessure als u deze oploopt.

Maak vandaag nog een afspraak

Neem contact op met onze praktijk in Oss, vlakbij Berghem, en maak een afspraak met een deskundige fysio. U contacteert ons eenvoudig door te bellen naar 06-15168021 of door te e-mailen naar info@vanderlindenfysiotherapie.nl. Daarnaast kunt u ook gebruikmaken van ons contactformulier. Wij garanderen u maximale aandacht.