Fysiotherapie bij onze praktijk is een goed idee als u last heeft van uw enkel en in de omgeving van Oss woont. De klachten die u heeft, ontstaan onder meer als u door uw enkel gaat of een zwakke enkel heeft. In een gesprek met u proberen wij erachter te komen waar de pijn vandaan komt. Eén van onze ervaren fysiotherapeuten kijkt onder andere naar de beweeglijkheid van uw enkelgewricht. Op deze manier behandelen wij uw pijn op de juiste manier, zodat u uiteindelijk weer met een pijnloze enkel rondloopt.

Een voet van binnen

Met behulp van fysiotherapie loopt u weer met een pijnvrije enkel in Oss

Zorg ervoor dat u niet langer rondloopt met een enkel die pijn doet. Hoe eerder wij de oorzaak constateren, hoe eerder u van de pijn af bent. Ook als u een fervent sporter bent, lossen wij in Oss het pijnlijke gewricht van uw enkel op met de juiste fysiotherapie. Onze fysiotherapeuten zijn, naast de praktijk, werkzaam als fysio in het betaalde voetbal. Daarom komen wij vele pijnklachten tegen en hebben wij veel ervaring in het behandelen ervan. Als uw pijn voortkomt uit een blessure, richten wij ons op de revalidatie die u hiervoor wenst.

Neem contact met ons op en plan een afspraak in

Maak een afspraak met één van de fysiotherapeuten uit ons team in Oss, zodat wij met u samen uw enkel met de juiste fysiotherapie behandelen. Als u belt naar 06-15168021 of e-mailt naar info@vanderlindenfysiotherapie.nl, maakt u al op een zeer korte termijn een afspraak. Van der Linden Fysiotherapie adviseert u graag over de juiste behandeling van uw enkel.