Zodra u last heeft van kniepijn, is het tijd voor fysiotherapie voor uw knie in onze praktijk in Oss. Wij onderzoeken samen met u wat de bron is van uw lichamelijke klachten. Hoe eerder u naar Van der Linden Fysiotherapie komt, hoe gemakkelijker wij de oorzaak achterhalen. Vaak ontstaat pijn aan de knie door overbelasting tijdens een sport of wanneer u een verkeerde beweging maakt. Op basis van uw pijn maken we samen een behandelplan, zodat u weet hoe de behandelingen eruitzien.

Bij onze praktijk krijgt u deskundige fysiotherapie voor uw knie in Oss

Als u aan uw knie geopereerd bent, dan is fysiotherapie bij één van onze therapeuten uit Oss een onderdeel van uw revalidatietraject. De kans is groot dat uw traject langer duurt dan normale fysiobehandelingen. Wel zetten wij maximaal in voor het optimale herstel van uw knie. De therapeuten uit ons team werken als fysio in zowel de praktijk als in het betaalde voetbal. Zij zijn zeer ervaren, waardoor de fysio’s u altijd op de juiste manier behandelen. Onze fysiopraktijk is ook heel toegankelijk als u in een omliggende plaats als Lith woont.

Benader ons en plan een afspraak met onze fysio’s in

Neem contact met ons in Oss op en maak vandaag nog een afspraak voor de fysiotherapie van uw knie. U bereikt ons door te e-mailen naar info@vanderlindenfysiotherapie.nl of door te bellen naar 06-15168021. Wij plannen graag met u een afspraak voor op korte termijn in.