Als u op zoek bent naar fysiotherapie in de buurt van Lith, Oijen, Megen of Berghem, is onze fysiopraktijk in Oss voor u een goede optie. Als u moeite heeft met bewegen, doordat uw gewrichten of spieren pijn doen, is het verstandig dat u naar een fysio gaat. Onze fysiotherapeuten hebben veel ervaring en zijn naast algemeen therapeut ook werkzaam als sportfysio in het betaalde voetbal. Zodra u een blessure oploopt of bijvoorbeeld door uw rug gaat, is het slim als u hier niet te lang mee door wandelt. Maak daarom eenvoudig een afspraak bij onze praktijk.

Wanneer is fysiotherapie nabij Lith, Oijen, Berghem en Megen voor u een verstandige keuze?

Wanneer u lichamelijke klachten heeft, is er een grote kans dat één van onze fysio’s dit tijdens behandelingen kan verhelpen. De meeste mensen komen bij Van der Linden Fysiotherapie als zij last hebben van:

Nekklachten
Schouderpijn
Pijn aan de knieën
Enkelklachten

De ene pijn die u heeft is in sommige gevallen het gevolg van een andere lichamelijke klacht. Zo veroorzaakt uw rugpijn wellicht nekpijn én daardoor hoofdpijn. Het is belangrijk dat onze fysiotherapeuten deze lichaamsklachten zo snel mogelijk behandelen. Door de fysiotherapie voorkomt u dat de pijn erger wordt én beweegt u binnen een korte tijd weer pijnloos in de omgeving van Lith, Megen, Oijen of Berghem. Tijdens de behandelingen krijgt u bovendien advies hoe u voortaan verantwoord beweegt en sport.

Personeel Fysio Lith

Bekijk uw zorgverzekering zodat u weet of uw behandelingen worden vergoed

Van der Linden Fysiotherapie zit in de buurt van Oijen, Megen, Lith én Berghem. Als u behoefte heeft aan een fysiobehandeling, is onze praktijk voor u zeer bereikbaar en toegankelijk. Wij hebben contracten met alle landelijke zorgverzekeraars. Wanneer u een aanvullende zorgverzekering heeft, is de kans groot dat uw verzekeraar de behandelingen in onze praktijk vergoed. Het is wel slim als u van tevoren contact met uw zorgverzekering opneemt. Zo weet u precies welke kosten u wel en niet maakt tijdens de fysiotherapie vlakbij Megen, Lith, Oijen en Berghem.

Benader ons en maak een afspraak op korte termijn

Wacht met lichamelijke klachten niet langer en plan met één van onze fysio’s uit Oss een afspraak in. Na de eerste behandeling van fysiotherapie merkt u waarschijnlijk al vooruitgang tijdens bijvoorbeeld een wandeling in Lith, Oijen, Megen of Berghem. U bereikt ons via info@vanderlindenfysiotherapie.nl of bel ons op 06-15168021.