Fysiotherapie bij uw nek voeren onze therapeuten uit Oss deskundig uit, wanneer u pijnklachten heeft. Deze lichamelijke klachten ontstaan bij u bijvoorbeeld als u lang een verkeerde houding aanneemt. Soms zijn nekklachten een gevolg van rugpijn. In elk geval is het een goed idee als één van onze fysiotherapeuten de oorzaak van de pijn onderzoek én behandelt.

U profiteert van onze fysiotherapie bij klachten aan onder meer uw nek bij onze praktijk in Oss

De ervaren fysio’s bij Van der Linden Fysiotherapie adviseren u over wat u het beste kunt doen bij nekpijn. Ook als u in een omliggend dorp als Berghem woont, kunt u met uw pijnklachten naar onze fysiopraktijk. Wij helpen u graag in Oss met de juiste fysiotherapie voor uw gevoelige nek. Indien nodig kraakt onze manueel therapeut uw gewrichten op een voorzichtige én professionele manier. Soms zit het één en ander vast in uw lichaam, zonder dat u zich hier bewust van bent. Dan helpt het als de therapeut uw gewrichten aanpakt. Ook dit is een goede vorm van fysiotherapie voor uw nek, die wij uitvoeren in onze fysiopraktijk in Oss.

Maak een afspraak met ons op een gemakkelijke manier

Plan een afspraak met één van onze fysiotherapeuten uit Oss in, zodat de therapeut de pijn in uw nek zo snel mogelijk behandelt. Wij hebben contracten met alle zorgverzekeraars, waardoor er een kans is dat uw zorgverzekering de behandelingen vergoedt. Informeer bij uw zorgverzekeraar voor meer informatie. Neem contact met ons op en e-mail naar info@vanderlindenfysiotherapie.nl of bel naar 06-15168021, zodat u binnen korte tijd af bent van uw lichamelijke klachten.