Het is een goed idee dat u een afspraak bij ons maakt voor fysiotherapie wanneer u pijn heeft aan uw rug en in Oss of in de verdere omgeving woont. Tijdens een intakegesprek komt één van onze ervaren therapeuten er samen met u achter waar uw klachten vandaan komen. Elke rugpijn is anders, waardoor de fysiotherapeut uit Oss een behandelplan op maat voor u maakt.

Tijdens de fysiotherapie pakt u pijn in de rug aan in onze praktijk in Oss

Er zijn meerdere redenen die rugklachten bij u veroorzaken. Deze klachten ontstaan bijvoorbeeld als u langere tijd in dezelfde houding zit of als u zich plots hevig inspant. Vandaar dat het belangrijk is dat u elk uur eventjes vijf minuten beweegt. Rugpijn lost u deels op als u uw spieren meer traint, wat onder andere tijdens Bodytec in onze praktijk in Oss gebeurt. Bij Bodytec krijgt u een soort harnas aan dat uw spieren elektrische stimulansen geeft. Door deze fysiotherapie in onze fysiopraktijk in Oss, worden de spieren in uw rug sterker én heeft u minder last van rugpijn.

We kiezen de behandeling die het best bij uw klachten past

Bij iedere klacht kijken we samen met u hoe deze is ontstaan. Iedere lichamelijke klacht die u heeft, behandelen we op de juiste manier. Soms zit uw rug vast, dan is wellicht de beste optie dat onze manueel therapeut uit Oss tijdens de fysiotherapie de rug kraakt. Hierdoor worden uw gewrichten weer een stuk soepeler. Dit vermindert de rugpijn én zorgt er in de meeste gevallen voor dat u weer een pijnvrije rug heeft.

Plan met ons een afspraak in voor fysiotherapie

Neem contact op met ons team bij Van der Linden Fysiotherapie in Oss als u last heeft van rugpijn. U maakt een afspraak voor een behandeling door te bellen naar 06-15168021 of door te e-mailen naar info@vanderlindenfysiotherapie.nl. Onze ervaren therapeuten uit Oss zetten zich tijdens uw fysiotherapie maximaal in, zodat de klachten in uw rug zo snel mogelijk verdwijnen.