Als u al een tijd last heeft van uw wervelkolom of de gewrichten in uw armen en benen, is het slim als u onder behandeling van onze manueel therapeut in Oss gaat. Tijdens de manuele therapie bij Van der Linden Fysiotherapie in Oss kijken we naar de bewegingen die u doorgaans maakt. Op deze manier zien wij hoe u reageert op eventuele pijnklachten. Deze klachten verschillen van hoofdpijn tot stijfheid in uw schouders.

Laat uw pijnklachten behandelen door onze manueel therapeut in Oss

Heeft u al langere tijd last hoofdpijn? Eén van de redenen hiervoor kan langdurige pijn aan uw nek zijn. Soms zorgt rugpijn voor pijn in andere delen van het bovenlichaam. Tijdens de manuele therapie onderzoekt de manueel therapeut in onze praktijk in Oss waar uw pijnklachten ontstaan en wat voor u de beste behandeling is. Dit is bijvoorbeeld het kraken van uw rug, maar ook andere technieken waarmee de therapeut uw gewrichten aanpakt. Daarnaast is manuele therapie bij onze praktijk in Oss ook geschikt als u last heeft van pijnlijke gewrichten in uw heupen en handen.

Plan een afspraak bij ons in Oss voor manuele therapie in

Hoe eerder u een afspraak maakt bij onze manueel therapeut in Oss, hoe minder lang u last heeft van uw pijnklachten. Als u wilt weten wat de kosten van de behandeling zijn, bekijkt u eenvoudig de tarieven van onze fysiopraktijk. U neemt contact met ons op door te e-mailen naar info@vanderlindenfysiotherapie.nl of bel naar 06-15168021. Wij plannen uw behandeling zo spoedig mogelijk in.